wtorek, 30 czerwca 2015

cosmetics

Nowy tydzień na blogu zaczynam od nowości kosmetycznych, których ostatnio sporo nagromadziłam (to i tak dziwne, bo nie lubię kupować kosmetyków.) Podzieliłam to na dwa wpisy, drugi pojawi się niebawem (obiecuje!).
Kilka rzeczy z tego zestawu, podbiła moje serce i nie wyobrażam sobie bez nich codziennego makijażu. Wszystko oprócz pudru Smashboxa zakupiłam na stronie Cocolita.






Zaczynam od bronzera Bahama Mama - Od dawna słyszałam o nim same dobre opinie. Zamówiłam go i się nie zawiodłam. Jest matowy, co daje fajne wykończenie makijażu. Świetnie sprawdza się również przy konturowaniu twarzy. Ja niestety jestem dosyć blada, więc muszę bardzo uważać z ilością, którą nakładam na twarz, bo jest dosyć mocny. Moja opinia jest taka, że juz się z nim nie rozstane! Jest wart swojej ceny- 59,90zł




 Tusz do rzęs Loreal Volume Million Lashes - Jestem średnio zadowolona z tego produktu. Moje rzęsy zostały tylko pogrubione i nic więcej. Po miesiącu użytkowania tusz coraz mniej wydłużał rzęsy. Szczoteczka przede wszystkim nie jest dla mnie (jest dosyć sztywna) . :(
Jedyne zalety jakie zdążyłam zauważyć to, że ma ładne opakowanie i super rozczesuje rzęsy, choć przy większej ilości brzydko je skleja.




Matowa szminka Beauty UK mate lipstick- Każdy ostatnio tak zachwala matowe szminki, że i ja postanowiłam znaleźć jakąś dla siebie. 
Na tą chwilę mam jeszcze mieszane uczucia i czuje, że dopiero wypowiem się o niej konkretnie dopiero za jakiś czas. 
Na razie co zauważyłam to, że jest bardzo dobrze napigmentowana. 





Kremowy korektor Catrice- Jest bardzo kryjący i doskonale maskuje niedoskonałości cery. Ma trochę 'ciężką' konsystencję i raczej używam go tylko gdy ide na zdjęcia. Mam odcień najjaśniejszy - 010 lvory. 



Fluid Loreal Infallibe - Dla mnie to podkład numer jeden! Wygrywa ze wszystkimi. Zamawiając go nie sądziłam, że aż tak mi się spodoba i będę chciała zakupić kolejny. 
Fluid dobrze matuje i cera się po nim nie świeci a to jest dla mnie bardzo ważne. 
Lecz zanim wrócę do niego spowrotem to mam zamiar przetestować jeszcze kilka z tej firmy. 


Puder Smashbox-
Na koniec kolejna perełka. Dostalam go od mojej przyjaciółki. Jest to podkład w kompakcie- ja jednak używam go tylko do zmatowneinia twarzy za pomocą pędzelka. Świetnie współgra z fluidem Loreala! Daje efekt wygladzenia. 

Cena sklepowa to 149 zł. Można go kupić w Sephorze. Ogólnie unikam droższych kosmetyków, bo nie zawsze jakość idzie w parze z ceną. Przekonałam się o tym doskonale na produktach Chanel. Jest dużo tańszych i lepszych odpowiedników w drogeriach. Jednak ten puder to totalny hit. Na pewno drugie opakowanie juz kupie sobie sama! 




Kredka do brwi Revlon- Żel dobrze układa brwi, jednak totalnie nie trafiłam z odcieniem. :(
Swoje mam dużo ciemniejsze. 




Rozświetlacz Revolution Vivid- Od niedawna zaczęłam swoją przygodę z rozświetlaczem i brązerem, zaraz po tym jak naogladalam się filmików o konturowaniu twarzy na YouTube. Raczej na oglądaniu i zakupach się skończyło. 
Rozświetlacz jest idealny do codziennego użytku. Po nałożeniu skóra wygląda na świężą i promienną. Ładnie podkreśla kości policzkowe. Jak za taką cenę- produkt bardzo przyzwoity. 

sobota, 27 czerwca 2015

Mallorca part 2

Hello! 
Dziś kolejna stylizacja z Majorki. Miała być idealna i wygodna na zwiedzanie miasta. Nie wyobrażam sobie wygodniejszych butów na tą okazje niż balerinki. Jak Wam się podoba?

P.S. Na Facebooku pojawił się nowy konkurs - do wygrania fajna bluzka. Zachęcam do brania udziału :) ---> KLIK








                                                                            instagram


sukienka: h&m / balerinki: parfois / torba: stradivarius / okulary: allegro


 

czwartek, 25 czerwca 2015

Mallorca

Witajcie kochani! 
Wróciłam z cudownych wakacji na Majorce z nową dawką zdjęć i pozytywnej energii. Po takim 'odpoczynku' jaki sobie zafundowałam mam teraz więcej sił na wszystko. ;)
Nie ukrywam, że było mi bardzo smutno, gdy musiałam wrócić do tej smutnej i zimnej Warszawy. Na szczęście już ochłonęłam po tym obijaniu się na plaży i wracam pełną parą do swoich obowiązków.

Jeżeli chodzi o Wyspę- jest przepiękna! Urzekła mnie wspaniałymi widokami, piaszczystymi plażami i przejrzystym morzem Śródziemnym.
Mieszkaliśmy na wschodnim wybrzeżu w Cala Millor. Gdzie w przeciwieństwie do stolicy wyspy było o wiele spokojniej i klimatyczniej. Deptak ciągnący się wzdłóż plaży z knajpkami z pysznym jedzeniem i sklepikami. Wbrew moim wyobrażeniom było tam jednak więcej starszych ludzi niż młodzieży latającej po klubach.


Stylizację przygotowałam z myślą o tej sesji. Właśnie tak ją sobie wyobrażałam. :) 
Długa sukienka maxi bez ramiączek i czerwone sandały- prosto i kobieco.














sukienka: h&m / buty: deezee / okulary: allegro

wtorek, 23 czerwca 2015

Dresslink

 Dziś znów troszkę propozycji ze sklepu Dresslink
Co Wam najbardziej wpadło w oko? Mi zdecydowanie ten numer jeden! 

P.S. Klikajcie w zdjęcie, wtedy załaduje Wam się strona produktu.

http://www.dresslink.com/stylish-ladies-women-sexy-floral-lace-underwear-bustier-camisole-vest-tank-tops-p-26552.html



http://www.dresslink.com/stylish-ladies-women-casual-short-sleeve-cartoon-tshirt-top-p-26461.html


http://www.dresslink.com/new-fashion-lady-women-sexy-spaghetti-strap-lace-push-up-crop-tops-p-26263.html


http://www.dresslink.com/fashion-women-ladies-sexy-halter-knit-crochet-hollow-out-lace-up-backless-casual-beach-crop-tops-p-26177.html


http://www.dresslink.com/new-fashion-womens-sleeveless-letters-print-fringe-hem-casual-crop-top-tank-top-p-25834.html


http://www.dresslink.com/stylish-ladies-women-sexy-long-sleeve-backless-solid-casual-crop-tops-blouse-p-26070.html



niedziela, 14 czerwca 2015

gladiators

Witajcie! Po dłuższej przerwie mam okazję przedstawić Wam się w nowej odsłonie. Długo myślałam nad zmianą koloru , nie wiedziałam czy blond będzie mi pasował . Przez tydzień nie mogłam się przyzwyczaić ale przyznam , że z dnia na dzień jest coraz lepiej :) Tak to jest kiedy przez długi czas przyzwyczai się do czegoś - czarne włosy towarzyszyły mi przez parę lat :) Nawiązując do mojej stylizacji , ostatnimi czasy gladiatorki stały się bardzo rozchwytywanym obuwiem. Jednocześnie są eleganckie, super łączą się ze zwiewną odzieżą  oraz do bardziej luzackich rzeczy (wiem , bo sama testowałam). 
Sandałki te zauważyłam już spory czas temu , pojawiły sie one w nowym katalogu Parfois. Czekałam cierpliwie aż w końcu pojawiły się stacjonarnie. Są bardzo wygodne, świetnie dopasowują się do łydki :) Aby uwydatnić wdzięk tych bucików założyłam proste szorty na wysoki stan oraz zielony płaszyk , który ostatnio towarzyszył mi na evencie Kiabi :)








Płaszcz : Bershka
Szorty: H&M
Biżu: Parfois
Sandałki : Parfois

czwartek, 11 czerwca 2015

dresslink

Dziś mam dla Was propozycje ubrań ze sklepu Dresslink.
Chyba we wszystkich się zakochałam. Jak myślicie, co niedługo pojawi się w mojej szafie? :)


                                                                          KLIK






KLIK



                                                                                       KLIK




                                                                               KLIK



                                                                                KLIK


                                                                             KLIK 




                                                                               KLIK


                                                                               KLIK



                                                                                KLIK



                                                                                     KLIK



                                                                                 KLIK          



                                                                                  KLIK


                                                                                  KLIK




                                                                              KLIK



                                                                                 KLIK



                                                                 Kostiumy kąpielowe

                                                                            
                                                                            KLIK





                                                                                    KLIK



                                                                         KLIK




                                                                                 KLIK



                                                                                KLIK







                                                                                KLIK