piątek, 19 grudnia 2014

discovered back

Witajcie! Sylwester zbliża się wielkimi krokami. W ten wieczór każda z nas chcę wyglądać olśniewająco. Dla tych, które jeszcze nie mają pomysłu co założyć, lub jak połączyć wszystkie zakupione rzeczy mamy kilka propozycji. Oto pierwsza z nich: 
Złota sukienka z odkrytymi plecami i szpilki nude. Do całości założyłam tylko długie kolczyki, by nie zaburzyć całości. 










sukienka: i love fashion / buty: aldo 

środa, 17 grudnia 2014

roses 3D

Cześć. Niedawno na blogu zagościł post w białej bluzie 3D z udziałem Klaudii. Postanowiłam , że rozwnież zostanę szczęścliwą posiadaczką takiej bluzy. Jest prześwietna ( o ile wgl istnieje takie słowo :D ) Czuję się wniej bardzo dziewczęco , jak taki cukiereczek . Aby jeszcze bardziej osłodzić mój look dopasowałam białą tiulową spódniczkę .










Bluza : I love fashion
Spódniczka : Pracownia Rubensa

sobota, 13 grudnia 2014

Collar

Cześć! Oto pierwszy posy , który przedstawie na odświeżonej stronie bloga. Mam nadzieję , że równiez podoba Wam się ta zmiana :) Mamy grudzień , jest zdecydowanie  za zimno by robić zdjęcia w plenerze dlatego tą stylizacje zrobiłyśmy w studio. Zbliżaja się święta , wszyscy będziemy je spędzać z rodziną , warto zaopatrzeć się w elegancką sukienkę. Proponuję taką jak moja z kołnierzykiem. Jest bardzo wygodna i dodaje uroku ;)






Sukienka : Światowe marki

czwartek, 11 grudnia 2014

changes

Witajcie Kochani! 
Z racji tego, że wielkimi krokami zbliżają się Święta i Nowy Rok to 
postanowiłyśmy troszkę odmienić naszego bloga. W końcu to jest najlepszy czas na zmiany! 
 Chcemy abyście nam pomogli wybrać najlepsze zdjęcie główne! 
A więc do dzieła! 1,2,3 czy 4 ? 





wtorek, 9 grudnia 2014

England

Witam Was ! Od kilku dni czuje się bardzo zmęczona, nie wiem co jest tego powodem. Wrzucam dziś swobodną stylizacje . Bluza zajęła jedno z najlepszych miejsc w mojej szafie , jest cudowna.  Świetnie się w niej czuje. Jeansy kupiłam jakiś czas temu , skusić mnie ich obłędny kolor.






Bluza :Światowe marki
Spodnie: pull & bear
Buty : allegro

piątek, 5 grudnia 2014

Kurczak po Tajsku z warzywami

Kochani! Dziś miała być stylizacja, jednak od umieszczenia wczoraj na Facebooku zdjęcia mojego obiadu, zostałam zasypana lawiną próśb o podanie przepisu! Postanowiłam spełnić Waszą prośbę. :)










Kurczak po Tajsku z warzywami 

Składniki: 

Pędy Bambusa 
Kiełki soi
Orzeszki ziemne bez soli 
Papryka czerwona
Chili
Sos sojowy
Sos ostrygowy
Czerwona cebula
Zielona fasolka- 100 g
Imbir- jeden mały kawałek
Czosnek- 3 Ząbki
Por (TYLKO biała CZĘŚĆ)
Bazylia
Mąka ziemniaczana
Kurczak ok 700 g
Limonka
Ryż brązowy
Olej rzepakowy
Papryka w proszku ostra i słodka


Przygotowanie:
Pierś kurczaka oczyszczamy i kroimy na małe kawałki. Białą cześć pora przekrajmy na pół (wzdłuż) i siekamy w cienkie plasterki.Czerwoną cebulę kroimy w piórka. Imbir ścieramy na tarce o drobnych oczkach. Czerwoną paprykę i chili kroimy w plasterki.  

Polowe orzechów prażymy na rozgrzanej patelni a druga połowe miksujemy na bardzo  drobno w blenderze. Na woku mocno rozgrzewamy olej rzepakowy i wrzucamy kurczaka- przesmażamy, a gdy sie zarumieni dorzucamy pędy bambusa, kiełki soi, całe orzechy i te zmiksowane, chwile dusimy. Nastepnie dodajemy wszystkie wczesniej przygotowane składniki i zalewamy odrobiną wody, która nam posluży jako baza do sosu. Gotujemy wszystko okolo 10 minut i doprawiamy: sosem sojowym, ostrygowym, świeżą bazylią, papryką słodką i ostrą w proszku, sokiem z limonki i czoskiem wyciśnietym przez praskę. Do zagęszczenia rozrabiamy mąke ziemniaczana w małei ilości wody i wlewamy do potrawy intensywnie mieszajac do uzyskania gęstosci sosu. Na koniec wyciskamy sok z pół limonki. Podajemy z brązowym ryżem.

Ryż brązowy gotuje się ok 30 min, wiec najlepiej wstawić go na samym początku.  
Wszystkie przyprawy najlepiej dodawać według uznania. Ja jestem zwolenniczką ostrych dań, więc lepiej nie podaje swoich proporcji. :) 

Danie kosztowało nas ok 40 zł, jednak porcja dla dwóch osób starczy nam na dwa lub trzy dni, wiec moim zdaniem bardzo się opłaca i co najlepsze jest mega smaczne! :))